אתמול בערב המשכנו במאבקנו למען תאגיד השידור הישראלי, למען תקשורת חופשית ומניעת התערבות השלטון בשידור הציבורי. יוצרים ואנשי איגוד הגיעו בהמוניהם והפגינו אחדות וכח!

אנחנו קוראים לכולם להיות מעורבים ולערב כמה שיותר חברים, מכרים, בני משפחה, קולגות, ועוד. הנושא חייב להשאר על סדר היום וחשוב להבהיר לציבור שמדובר במאבק לאומי שקשור לכל אחד ואחד מאיתנו.


 

עשרות יוצרים בבית רה"מ: "נתניהו מפחד מתכנית תחקירים כנגדו"

 עודכן 21:28 29/10/2016

מתן חודורוב ויוסי אלי

יוצרים רבים הפגינו בכיכר רבין ומול בית נתניהו בירושלים לקראת הדיון בוועדת השרים על חוק סגירת התאגיד. כחלון ובנט צפויים להתנגד לחוק ביטן, וועד העובדים של רשות השידור בהצעת פשרה חדשה שעלולה לטרוף את הקלפים.

עשרות יוצרים הגיעו הערב (שבת) לבית ראש הממשלה בירושלים, על מנת להפגין נגד כוונתו של נתניהו להעביר מהלך לסגירת תאגיד השידור הציבורי בוועדת השרים לחקיקה מחר.

 

פגוש את העיתונות

האם ראש הממשלה נתניהו יצליח למנוע את פתיחת תאגיד השידור הציבורי? לקראת הדיון שיכנס מחר עם ראשי סיעות הקואליציה, ננסה לברר ממה נתניהו חושש כל כך? ועד כמה המהלכים האחרונים פוגעים בחופש העיתונות בישראל?

לחצו כאן לצפות בכתבה דרך הפייסבוק.

מתוך הכתבה:
IMG-20161029-WA0010IMG-20161029-WA0009
ראשי מפלגות הקואליציה ידונו בבוקר בחוק של דוד ביטן, כחלון מסתמן כמפתח. עשרות יוצרים הפגינו מול בית ראש הממשלה
 

הצעת החוק של יו"ר הקואליציה דוד ביטן לסגירת תאגיד השידור הציבורי צפויה לעלות מחר בבוקר (יום א') לדיון בישיבת ראשי מפלגות הקואליציה השבועית. עם זאת, לא מתוכננת בדיון הצבעה. חלק מראשי המפלגות טרם מסרו את עמדתם הרשמית בנוגע להצעת החוק, והערב הפגינו עשרות יוצרים מול בית ראש הממשלה בירושלים בקריאה למנוע את סגירת התאגיד.

הערב בהפגנה (צילום: גיל יוחנן)
על רקע מחלוקת פנימית: עשרות יוצרים הפגינו נגד סגירת התאגיד

בהפגנות שנערכו בת"א ומול בית רה"מ בירושלים קראו עשרות יוצרים להפסיק את "השליטה הפוליטית בתקשורת וחיסול היצירה הישראלית". אגודת העיתונאים בירושלים קוראת לממשלה לאמץ מתווה חדש שישלב את עיתונאי התאגיד ברשות השידור

 נועה פרייס

Print Friendly, PDF & Email