פעולות המחאה של האיגודים ייצרו בזכיינית רשת חשש מפני פריצה לשידור החי של גמר "אקס פקטור" | צפו בוידאו מההפגנה מול ביתו של אודי אנג'ל, הבעלים של רשת

ביום שלישי האחרון (14/1), ערב גמר "אקס פקטור", תכנית הדגל של רשת, החלטנו להעיב על יום חגה של הזכיינית. בבוקר קיבלו כל חברי איגודי היוצרים הוראה להתקשר למרכזיית רשת ולשאול מדוע רשת אינה מעוניינת לשלם תמלוגים ליוצרים. כשעשינו פעולה דומה עם מרכזיית קשת לפני כשלושה שבועות, קיבלנו תשובות חלולות אך מנומסות ומקצועיות. הפעם, מי שהתקשר קיבל את התשובה "תשאלו את אבי שמש, מנכ"ל תלי", ומיד לאחר מכן ניתוק. עושה רושם שלא כל כך קל לנסות לעשוק את היוצרים ולשמור על נימוס כלפיהם בו זמנית.

לאחר פעולת הבוקר המוצלחת המשכנו לקרוא לחברי האיגודים מעל כל פלטפורמה אפשרית להגיע לפעולה סודית שתצא ממרכז תל אביב בשעות הערב. חשאיותנו השתלמה, ולאורך היום קיבלנו דיווחים רבים שלפיהם ברשת משוכנעים שאנו עומדים לנסות לפרוץ לשידור החי של גמר "אקס פקטור" ושהאבטחה במתחם הצילומים תוגברה בהתאם.

אז בזמן שכל נציגי רשת מחכים להפגנתנו הפרועה בסט של "אקס פקטור" אנו הגענו בנחת עם כמה עשרות חברי האיגודים אל מקום מגוריו של אודי אנג'ל, הבעלים של רשת. אשתו וילדיו מיהרו לעזוב את המקום ואנו קיימנו הפגנה מסודרת שבה לא עברנו על החוק, לא פרצנו לשום מקום, רק דאגנו להעביר שוב ושוב מסר אחד ברור: יש לנו את היכולת לגרום לגופי השידור להזיע. עדיף לרשת להמשיך לשלם מעט על תמלוגים, מאשר להתחיל לשלם הרבה על אבטחה בכל גמר תכנית, בכל בכורה ובכל יום צילום.

צפו בוידאו מההפגנה:

 

היוצרים נלחמים להציל את התמלוגים!

Print Friendly, PDF & Email