בתמונה: איך כותבים דיאלוג בין השורות? מתוך הניוזלטר של ג'ון אוגוסט inneresting

השבוע רק תסריטים ואאוטליין. שבו לקרוא!מתחילים עם המסמך המרתק הזה מאת דיימון לינדלוף, משלב הפיתוח של סדרת הדרמה המד"בית LOST, מבית היוצר של ג'יי ג'יי אברהמס.
לינדלוף הצטרף לצוות הכותבים אחרי הפיץ' הראשוני שהיה כללי מאוד והבטיח רבות בלי לקיים. לינדלוף ניסה להוסיף ולעשות סדר וכתב את מסמך האאוטליין – ומדהים לראות כמה ממנו נכנס לסדרה, ומה לא נכנס.
שווה קריאה!

ועכשיו קפיצה ליפן:
את 'שוגון' כבר ראיתם? העיבוד הטלוויזיוני שהופק עבור דיסני+ הוא דרמה פוליטית תקופתית המתרחשת ביפן של המאה ה-17, והביקורות מהללות.
הנה התסריט לפרק הראשון בסדרה, מאת רייצ'ל קונדו וג'סטין מארקס.
קריאה נעימה.

ומיפן – לעיבוד אמריקאי אהוב עלינו לספר היפני 'All you need is kill' שהפך ל-'קצה המחר' (אחרי שהיה 'חיה. מות. שוב!')
התסריט לסרט שהוא 'לקום אתמול בבוקר' פוגש את 'סטארשיפ טרופרז' עבר מספר רב של גלגולים עד שהגיע לגרסה האחרונה שאתם מכירים.

כאן תמצאו את הדראפט הראשון מאת ד.ו. הארפר – שבסוף לא קיבל קרדיט על הסרט, כנראה בגלל השינויים הרבים שעשו בו התסריטאים כריסטופר מקווארי, ג'ז באטרוורת' וג'ון-הנרי באטרוורת', אשר חתומים על התוצאה הסופית.
עדיין, שווה לקרוא את הדראפט הזה, שכיכב ב-2010 ברשימת עשרת התסריטים הטובים והלא-מופקים של הבלאקליסט.

Print Friendly, PDF & Email